Publicystka

Pisarka

Trenerka

Kiedy już znajdziesz swój Święty Graal, to nie ma takiej siły, która może Cię powstrzymać przed stworzeniem tego, do czego jesteś powołany.

>>

Siła tkwi w prawdzie

Siła tkwi w prawdzie

Dopiero to, co daje nam radość oraz dzielenie się tym z innymi daje nam siłę napędową do rozwoju, do dbałości o zdrowie i do dalszego odkrywania siebie, czy dalszego tworzenia czegoś nowego. Żeby być szczęśliwym, musimy mieć możliwość dawania szczęścia innym.

Żaneta Geltz

Żaneta Geltz

Człowiek zdezorientowany i manipulowany przez media i korporacje już nie wie co kupić i co jeść.

Książka "CO CI SZEPCZE BRZUCH?"

Książka "CO CI SZEPCZE BRZUCH?"

Książkę "CO CI SZEPCZE BRZUCH?" stworzyłam dla tych, którzy poszukują ostatecznej prawdy na temat świata żywności i zdrowia.

1. WYKSZTAŁCENIE

Z wykształcenia filolog języka angielskiego (UAM Poznań), a także ekonomista i ekspert ds. komunikacji marek, w tym marek osobistych. Pobierała nauki bezpośrednio u światowego guru marketingu, profesora Philipa Kotlera. Magazyn HIPOALERGICZNI stworzyła według receptury przekazanej przez w/w mistrza. Certyfikowana negocjatorka kontraktów handlowych, szkolona przez prof. Zbigniewa Nęckiego polskiego psychologa społecznego, mediatora i eksperta w dziedzinie negocjacji, założyciela Katedry Negocjacji na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego.

2. ZAWÓD

Dziennikarka specjalizująca się w badaniu związku pomiędzy występowaniem zjawiska alergii i ekologią w codziennym życiu. Pisze o edukacji, zrównoważonym rozwoju, roli szczęścia w życiu człowieka, o dobrostanie zwierząt, permakulturze i wpływie organicznego stylu życia na zdrowie obecnych i przyszłych pokoleń. Od wielu lat jest jurorką w licznych konkursach skupionych na wyłanianiu produktów korzystnych dla zdrowia człowieka i bezpiecznych dla otoczenia. Jako wydawca niezależnych czasopism i serwisów informacyjnych o charakterze medyczno-naukowym, dostarcza Czytelnikom najświeższe doniesienia naukowe, wywiady z najlepszymi specjalistami i analizy sytuacji zarówno pod kątem społecznym, środowiskowym, jak i zdrowotnym. Z zawodu publicystka i trenerka rozwoju osobistego. Przez 11 lat – jako certyfikowany negocjator – prowadziła negocjacje kontraktów handlowych z kupcami największych sieci hipermarketów, po czym postanowiła zostać adwokatem konsumentów i dostarczyć antidotum na nieetyczne praktyki reklamowe i agresywny marketing międzynarodowych koncernów.

3. CO ROBI?

Ma na koncie 20 wydań drukowanych Magazynu HIPOALERGICZNI, 6 serwisów online, poradniki w postaci eBooków oraz międzynarodowy Magazyn Happy Evolution. Jest autorką takich kampanii, jak: #ZbieramySłoiki, #NiepotrzebnieNarażeni, #KwadransDlaZiemi, a także sojuszu #OrganicGrowthAlliance, który stanowi miejsce spotkań, studium wiedzy i wymiany kontaktów w świecie biodynamiki, ekologii, etyki, permakultury i nurtu zero waste. Wykładała gościnnie na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu, Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, a także w szkołach średnich, np. w Swarzędzu, Kobylnicy, Nietążkowie i Gnieźnie. Doświadczona dziennikarka, niestrudzona poszukiwaczka prawdy naukowej, często zapraszana w charakterze mówcy i wykładowcy. Pomimo przeprowadzenia tysięcy wywiadów naukowych, nie uważa się za eksperta w dziedzinie zdrowia, lecz spieszy z pomocą Czytelnikom, którym prawda na temat przyczyn utraty zdrowia jest niemal całkowicie obca. Dlatego wydała książkę "CO CI SZEPCZE BRZUCH?" - dostępną we własnym butiku: www.butik.hipoalergiczni.pl

4. CO LUBI?

Śledzi literaturę światową z zakresu nauki, zdrowia człowieka, a także rolnictwa. Ceni sobie wege restauracje, które nie tylko myślą o zdrowiu człowieka, ale również o dobrostanie zwierząt. Chce dotrzeć do ludzi, którzy snują plany w zakresie samowystarczalnego życia, by stawić czoła przyszłości, w której może nie działać już żaden z systemów, które znamy. Jej pasją jest niezmordowane inspirowanie Czytelników do dobrych zmian, jednak w sposób nienachalny – tak, aby droga zmiany była naturalnym procesem rozwoju, a nie serią wyrzeczeń. Gotowanie bezmięsne w duchu wege oraz zero waste wypełniają jej czas w kuchni, gdzie pokazuje nie tylko rozwiązania dla alergików (zdrowsze alternatywy!), ale również dla osób, które jedzą mięso, ale chciałyby bezpiecznie zredukować białko zwierzęce do minimum lub stopniowo nawet całkowicie. Jako były mięsożerca wie, z jakimi rozterkami i wyzwaniami mierzy się ten, który rozważa zmiany w kierunku wege.

5. DLA KOGO WYKŁADA?

Wystąpienia i warsztaty, które prowadzi, zmierzają w kierunku wspierania widowni w dążeniu do szczęśliwszego życia w pełnym zdrowiu, co jest możliwe dzięki przybliżaniu inspirujących publikacji, opracowań i badań naukowych z całego świata. Swój autorski pomysł oparty o formułę 10 prostych kroków, rozdaje za darmo, aby jak najszersza rzesza ludzi była w stanie powrócić do zdrowia i równowagi (pobierz poradnik: hipoalergiczni.pl/happyevolution). Wykłady i rozwój innowacji pro-ekologicznych dla firm mają na celu postawienie czasami pierwszego, a czasami wszystkich kroków na drodze metamorfozy marek w kierunkach ekologicznych i zero waste. W praktyce trenerskiej wspiera kobiety ukierunkowując je na zamianę „konkurencji” na współpracę i działania skoncentrowane na rozwoju inicjatyw na rzecz lepszej przyszłości naszych dzieci. Żaneta Geltz chętnie podejmuje zaproszenia ze środowisk kobiecych biznesów, by podzielić się swoimi trudnymi początkami wynikającymi z bezkompromisowości wydawnictwa, które postanowiła stworzyć i utrzymać wyłącznie w etyczny sposób. Wspiera marki, przedsiębiorcze kobiety i kadry zarządzające w osiąganiu celów nie tylko zawodowych, ale również prywatnych.

6. CO PROPAGUJE?

Żaneta Geltz należy do grupy polskich wydawców, którzy zmieniają świadomość Polaków, kreując istny boom na zdrowy styl życia. To, co było fanaberią dla niewielu, stało się już celem dla milionów. Inspirowana duńskim modelem ekologii na co dzień, zaraża polskich lekarzy, konsumentów, przedsiębiorców i artystów pasją do chcenia mniej i postawienia na bezkompromisową etykę w każdej sferze życia. Pokazuje przy tym efekty, jakie uzyskała po wprowadzeniu programu “Happy Evolution – 10 kroków” po zaledwie 4 miesiącach od pierwszej zmiany: wyjście z 6 chorób, waga niższa o 18 kg, odzyskanie sił witalnych, rezygnacja z mięsa, pożegnanie wielu kłopotów ze skórą, zwłaszcza zmian na twarzy. Propaguje również takie działania, jak zbieranie nasion na własne potrzeby, pochodzące ze spożywanych warzyw ekologicznych i ziół, czy owoców, by zachować i wzbogacać różnorodność gatunków roślin dla dobra przyszłych pokoleń, zwłaszcza, jeśli chodzi o tzw. odmiany dawne lub rzadkie. Promuje dietę wegetariańską i wegańską, pod warunkiem, że jest ona praktykowana w wydaniu ekologicznym. Kładzie nacisk na konieczność redukcji ilości spożywanego mięsa, nie tylko z powodów planetarnych, ale przede wszystkim z konieczności zapobiegania chorobom nowotworowym i stanów zapalnych wynikających z nadmiaru podaży białek zwierzęcych.

7. JAKI JEST KOSZT WYKŁADÓW?

Warto zapoznać się ze wszystkimi wariantami do wyboru dostępnymi w zakładce OFERTA: https://zanetageltz.pl/oferta

8. JAKA JEST TEMATYKA WYKŁADÓW?

1) Wykład motywacyjny podnoszący świadomość na temat relacji między tym, co kupujemy i stosujemy: HAPPY EVOLUTION – 10 KROKÓW DO ZDROWIA, SZCZĘŚCIA I RÓWNOWAGI. 2) Wystąpienie z zakresu zdrowia i profilaktyki chorób przewlekłych: HIPOALERGICZNI – CO JEŚĆ, A CZEGO NIE JEŚĆ, BY NIE TYĆ I ODZYSKAĆ SIŁĘ? 3) Metamorfoza życia w kierunku ekologii, nurtu zero waste i znalezienia sensu życia: ORGANIC LIFE – 18 STRATEGII NA REDUKCJĘ KONSUMPCJI I ZWIĘKSZANIE SAMOWYSTARCZALNOŚCI. Zapoznaj się ze wszystkimi wariantami do wyboru dostępnymi w zakładce OFERTA: https://zanetageltz.pl/oferta

9. DO JAKICH PROJEKTÓW MOŻNA DOŁĄCZYĆ?

Żaneta Geltz jest autorką takich projektów jak: #ZbieramySłoiki #NiepotrzebnieNarażeni #KwadransDlaZiemi, a także sojuszu #OrganicGrowthAlliance, który stanowi miejsce spotkań, studium wiedzy i wymiany kontaktów w świecie biodynamiki, ekologii, etyki, permakultury i nurtu zero waste. Zajrzyj do rubryki DZIAŁANIA oraz na stronę: http://hipoalergiczni.pl/projekty

10. JAK WSPIERAĆ FINANSOWO?

Każdy projekt można wesprzeć poprzez propagację wiedzy zawartej w 20 wydaniach Magazynu HIPOALERGICZNI, kupując go dla swojego zespołu lub dla lokalnej społeczności z rabatem hurtowym za pomocą firmowego kiosku: www.butik.hipoalergiczni.pl - są tam też dostępne książki, zarówno w ofercie detalicznej, ale i hurtowej. Mogą Państwo również zamówić wykład tematyczny dla widowni podczas lokalnych wydarzeń.

11. JAK INACZEJ WSPIERAĆ PROJEKTY?

Cały czas spływają do redakcji oferty wolontariuszy, którzy pragną dołączyć do zespołu i działać pro bono. Raz na pół roku przyjmujemy 2 stażystów, których trenujemy pod kątem zmian stylu życia na zdrowszy, a następnie w duchu zero waste. Im więcej osób dołączy do projektów, tym wcześniej możemy oczekiwać lepszej rzeczywistości.

12. JAK DOŁĄCZYĆ DO #ZBIERAMYSŁOIKI?

Wystarczy zachęcić Klientów, aby przynosili niepotrzebne im słoiki do sklepu, aby inni mogli je stamtąd zabrać do dalszego obrotu. Więcej szczegółów jest na stronie: http://zbieramysloiki.pl

13. SKĄD ZAINTERESOWANIE ZDROWIEM I EKOLOGIĄ?

Żaneta Geltz pochodzi z wielkopolskiego sadu, który opuściła mając 19 lat, tuż po maturze. Czas studiów wyższych oznaczał poruszanie się w tkance miejskiej, co przyczyniło się do całkowitej zmiany stylu życia. A także początku tycia i stopniowej utraty zdrowia.

14. SKĄD MOTYW SKANDYNAWSKI?

Podczas studiów, Żaneta Geltz otrzymała propozycję pracy dla księgarni językowej, współpracującej z wieloma wydawnictwami na całym świecie. Krótko potem duński producent ekologicznych środków czystości zaproponował wieloletni kontrakt dotyczący tworzenia etycznej marki na terytorium Polski. Współpraca ta wiązała się z licznymi wyjazdami do Danii, gdzie Żaneta Geltz pozyskała wiedzę naukową z zakresu toksykologii, certyfikacji i poznała szereg przyczyn alergii. Wartością dodaną była wiedza na temat ekologicznego stylu życia wszechobecnego w życiu Duńczyków.

15. SKĄD NIECHĘĆ DO KORPORACJI?

Przez kilkanaście lat Żaneta Geltz miała okazję współpracować ze wszystkimi ówczesnymi sieciami handlowymi, rozmawiając na co dzień z negocjatorami ze wszystkich najważniejszych koncernów na świecie. Dziesiątki godzin rozmów na temat trików i strategii, jakimi posługują się korporacje nie pozostawiały żadnych złudzeń, iż w biznesie absolutnie nie chodzi o interes konsumenta. Chodzi jedynie o jak największy koszyk zakupów i rosnące słupki sprzedaży. Konsument na samym starcie jest stroną przegraną, bezbronną wobec przemyślanych strategii sprzedaży.

16. CO TO MA WSPÓLNEGO Z PROWADZONĄ EDUKACJĄ?

Zdając sobie sprawę z tego, że konsumenci nie mają swojego "adwokata", który uzbroiłby ich w system obronny, chroniący ich przed nieetycznymi praktykami reklamowymi producentów, Żaneta Geltz postanowiła zostać propagatorem redukcji konsumpcji zbędnych dóbr, które przyczyniają się nie tylko do pogorszenia stanu naszego zdrowia (jak żywność zanieczyszczona glifosatem), ale również do poważnego zagrożenia dla bioróżnorodności w ekosystemach ziemi. Działalność tę prowadzi poprzez redakcję serwisów online, poprzez działalność edukacyjną Stowarzyszenia HAPPY EVOLUTION GLOBAL ASSOCIATION, którego jest fundatorką, a także za pomocą agencji GELTZ MEDIA, która angażowana jest do świadczenia usług szkoleniowych i działalności trenerskiej.

Życie staje się jaśniejsze

Życie staje się jaśniejsze

Piękno zaczyna się wtedy, gdy postanawiasz zagospodarować swój wrodzony dar i zaczynasz realizować wreszcie to, po co tu jesteś.


Myśl zmienia ciało.

~ Żaneta Geltz

Zacznij już dziś

Zacznij już dziś

Nie szukaj wymówek. Nie mów, że nie masz czasu albo, że Cię nie stać. Zmianę możemy zacząć od najprostszych ćwiczeń co rano. Niech to będzie dobry początek metamorfozy, która nie musi kosztować ani grosza. - zapraszam, Żaneta Geltz

Zobacz wideo

Zobacz wideo

Copyright @ 2021 Marveltheme. All right reserved.